KEPUASAN PELANGAN DI UTAMAKAN

KEPUASAN PELANGAN DI UTAMAKAN
SEBARANG PERTANNYAAN SILA CALL DITALIAN 0166774902

Rabu, 7 Disember 2011

GINGKO 6000 (RM 45.00, 30s veg cap)

Preview

MENINGKATKAN MEMORI KECERDASAN MENTAL DAN MELANCARKAN DARAH ANDA. BERMANFAAT UNTUK: OTAK - MENINGKATKAN MEMORI DAN KECERDASAN MENTAL / MEMBANTU PERINGKAT AWAL PENYAKIT ALZHEIMER DAN DEMENTIA. MATA - MELINDUNGI RETINA DARIPADA KEROSAKAN OKSIDATIF RADIKAL BEBAS. TELINGA - MELEDAKAN DESINGAN DALAM TELINGA (TINTINUS & VERTIGO). SISTEM KARDIOVASKULAR - MEMULIHKAN PENGALIRAN DARAH / MENGAWAL TEKANAN DARAH / PARU-PARU DAN MELINDUNGI SALURAN DARAH DAN SARAF DARIPADA KEROSAKAN OKSIDATIF RADIKAL BEBAS. PRODUK PRINCE GOLD USA. BERSIH DAN HALAL. PERSIJILAN INFANCA ( HALAL FOOD COUNCIL USA)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BLUU SALT SPA WITH GINGER ROOT OIL (400ml, RM55.00)

BLUU SALT SPA WITH GINGER ROOT OIL (400ml, RM55.00)
GARAM LAUT MATI BLUU SALT SANGAT BAIK UTK KULIT. BERI KULIT ANDA PEMULIHAN UNTUK KECANTIKAN, PENCERAHAN, KELEMBUTAN DAN PELANGSINGAN. BOLEH DIGUNAKAN DIMUKA DAN DISELURUH BADAN. MEMBUANG SEL KULIT MATI, MENDAKKAN DAKI LAMA DAN MENCERAHKAN WARNA KULIT ASAL ANDA. GUNAKAN DENGAN KERAP DAN KONSISTEN UNTUK KESAN YANG LEBIH BAIK.

KLENZ, SHAPE AND HEALTH RM40.00 (12gx12 sachets)

KLENZ, SHAPE AND HEALTH RM40.00 (12gx12 sachets)
MENYINGKIRKAN SISA-SISA NAJIS YANG TERTINGGAL DALAM KOLON, MENGURANGKAN MASA UNTUK BADAN SERAP LEMAK YANG AKAN DIMAKAN DAN MEMBANTU PELANGSINGAN BADAN. MEMBANTU MEMBUANG AIR BESAR DENGAN KERAP, MELEGAKAN SEMBELIT, MEMBANTU MENURUNKAN KOLESTEROL DALAM DARAH, MEMBERI TENAGA PADA BADAN DAN SEBAGAI PROBIOTIK YANG MENGGALAKKAN PEMBIAKKAN BAKTERIA BAIK DALAM USUS ANDA.

GARLIC TECH (RM 39.00, 30s vege cap)

GARLIC TECH (RM 39.00, 30s vege cap)
KUATKAN SISTEM IMMUNITI ANDA DAN MENURUNKAN KOLESTEROL TIDAK BAIK. SIFAT PEMULIHAN LUAR BIASA BAWANG PUTIH ADALAH KERANA KANDUNGAN ALLICIN. BAWANG PUTIH UNGGU MENGANDUNGI ALLICIN YG LEBIH BYK DARI BAWANG PUTIH BIASA. SETIAP KAPSUL GARLIC TECH MENGANDUNGI 250mg ALLICIN, IA MEMPUNYAI KUASA UNTUK: MELAWAN INFEKSI DAN MERAWAT SESEMA / DEMAM / MENGAWAL GULA DALAM DARAH( BAGUS UTK KENCING MANIS) / MELEGAKAN MASALAH BRONKITIS / MEMGANDUNGI ANTI OKSIDAN DAN ANTI KANSER ( PENCEGAH KANSER SALURAN GASTRO-USUS) / MENGAWAL TEKANAN DARAH DAN MENURUNKAN KOLESTEROL TIDAK BAIK ( SESUAI PADA MEREKA YG BER-DIET) PRODUK PRINCE GOLD USA. BERSIH DAN HALAL. PERSIJILAN HALAL INFANCA (HALAL FOOD COUNCIL USA)

WITHIN (10gx10 sachets) RM85.00

WITHIN (10gx10 sachets) RM85.00
Manfaat Kesihatan Dan Kecantikkan Within * Anti-penuaan dan anti kedut (membantu dlm melambatkan tanda2 penuaan). * Menguatkan sistem imun- Limposit, sel-sel penting utk sitem imun anda, bergantung pada Glutathion utk berfungsi & replikasi dgn betul. * Mendetoks hati. Membantu menghilangkan bintik-bintik hitam, menghalang jerwat, menghilangkan cela dan pigmentasi pada kulit. * Detoksifikasi toksin dan karsinogen- Melindungi dari bahaya kanser, penyakit jantung, penuaan pramatang, penyakit auto-imun dan penyakit kronik. Ia membantu dalam detoksifikasi buah pinggang, paru-paru dan lain2 organ dalaman. * Mencegah penyakit jantung, menstabilkan tekanan darah, melawan kolestrol yg beredar dlm aliran darah, memperlahankan proses pembentukkan plak dlm arteri yg membawa kepada kebanyakkan serangan jantung dan strok. * Meningkatkan nafsu seks. Meningkatkan bilangan sperma bagi lelaki yang kiraan spermanya rendah. * Meningkatkan tenaga dan stamina. Memutih dan Mencerahkan kulit sehingga 3 tona warna. * Menjadikan kulit kekal lembut, licin, segar dan berseri. Membantu membina otot utk pembina badan. Kandungan dlm Within: * C.M.D ( concentrate Mineral Drop) pati mineral tulin yg mengandungi 72 jenis mineral galian. Ianya pemangkin bagi semua vitamin dan lain2 nutrien badan yg anda gunakan utk membina dan mengekalkan kesihatan yg baik. * L- Glutathione - Adalah anti-oksidan yg berkuasa menyahtoksik, yg dihasilkan oleh hati, ia mendetok hati dan melindungi badan kita drpd kerosakkan radikal bebas, sekaligus meningkatkan sistem imun dan melambatkan penuaan. Glutathion juga juga menghalang pengeluaran pigmen melanin yg menggelapkan kulit. Mengambil suplemen anti-oksidan ini yg berterusan akan membantu utk mencerahkan kulit anda. * Acai Berry - Dianggarkan sebagai MAKANAN SUPER nombor satu didunia. Berry acai menggandungi anti-oksidan berkepekatan paling tertinggi, asid lemak omega, lemak yg baik dan serat dibandingkan mana2 makanan lain. Ia meningkatkan sistem imun, melawan penyakit jantung, kencing manis, kanser dan penyakit2 lain. Meningkatkan tenaga dan stamina, menggalakkan penurunan berat badan dan peningkatan libido, mengurangkan kesan-kesan penuaan dan memulihkan penglihatan. Berry Acai telah dilaporkan menggandungi kesan anti-kanser iaitu ujian sel-sel luekimia dgn akstrak Berry Acai. (Jurnal Kimia Pertanian Dan Makanan- Penyelidikan di Universiti Florida, 2006) Ambil 1 sachet setiap hari, semasa perut kosong (30 minit sebelum makan), atau pada waktu malam 2 hingga 3 jam selepas makan terakhir anda untuk penyerapan yang lebih baik.

NATURE C (250mgx80 tablets) RM50.00

NATURE C (250mgx80 tablets) RM50.00
NATURE C ADALAH 100% RUMUSAN SEMULAJADI, MENGANDUNGI 24 JENIS BUAH-BUAHAN CAMPURAN, DITAMBAH DENGAN PEMANIS SEMULAJADI STEVIA, MENJADIKANNYA SESUAI UTK PESAKIT KENCING MANIS.

HydroD (65ml, RM85.00)

HydroD (65ml, RM85.00)
KEKURANGAN VITAMIN D, DIKAITKAN DENGAN KANSER, DARAH TINGGI DAN KENCING MANIS. HydroD TERDIRI DARIPADA MINERAL UTAMA (Trace Mineral Complex) DAN DITAMBAH DENGAN VITAMIN D UTK MENGUATKAN TULANG. PENGAMBILAN JANGKA PANJANG MEMBANTU KESIHATAN YANG LEBIH BAIK.

HydroC (65ml, RM85.00)

HydroC (65ml, RM85.00)
Hydro C terdiri daripada mineral utama dan surih, ditambahkan Vitamin C. Dengan Concentrace Mineral Drops dalam formula yang berkuasa ini, ia secara sinergestik membantu keupayaan vitamin untuk diserap dan digunakan di seluruh badan untuk kesihatan dan prestasi yang lebih baik. Manfaat kesihatan Hydro C :- 1. Mengaktifkan enzim 2. Menggalakkan detoksifikasi 3. Bertindak sebagai antioksidan 4. Merangsang fungsi sistem imun 5. Bagus untuk pesakit kencing manis dan tekanan darah tinggi 6. Mencegah serangan jantung dan strok 7. Membina & merawat tulang gusi, tulang rawan 8. Mengawal fungsi pundi kencing 9.Membantu masalah sakit belakang, gait dan kekejangan 10. Membantu mengurangkan risiko katarak mata 11. Mencegah sembelit 12. Penyembuhan luka dan kulit terbakar 13. Melindungi perokok daripada penyakit paru-paru 14. Membantu merawat migren, insomnia dan kemurungan.

GOAT'S MILK TABLET (750mg x 100 tablets) RM 50.00

GOAT'S MILK TABLET (750mg x 100 tablets) RM 50.00
LEBIH BERMANFAAT DARIPADA SUSU LEMBU. BAGUS UTK SEMUA ORANG TERUTAMA YANG ALAH DENGAN SUSU LEMBU ATAU SUSU SOYA. SUSU KAMBING BERSIFAT ALKALI, MANAKALA SUSU LEMBU BERSIFAT ASIDIK. SUSU KAMBING MEMBANTU MENINGKATKAN TENAGA BADAN, TENAGA BATIN DAN AWET MUDA. BAIK UTK IBU-IBU SELEPAS BERSALIN DAN MENYUSUKAN ANAK, MENCANTIKKAN KULIT, MEMULIHKAN KESIHATAN HATI, USUS DAN SALURAN PERNAFASAN. MENGURANGKAN SIMTOM OSTEOPOROSIS DAN ARTRITIS. MEMBANTU MASALAH SEPERTI ASMA, LELAH, DEMAM KUNING, GASTRIK, ULSER PERUT, BUASIR, DARAH TINGGI DAN JANTUNG. BAGUS UNTUK MEREKA YANG LEMAH TENAGA DAN SEDANG PULIH DARI PENYAKIT.

TRACE MINERAL CONCENTRATE (60ml, RM60.00)

TRACE MINERAL CONCENTRATE (60ml, RM60.00)
TRACE MINERAL MAMPU MENJANA TENAGA BERPANJANGAN, MENGUATKAN SISTEM IMUN. PENGAMBILAN JANGKA PANJANG MAMPU MENCEGAH PENYAKIT TIGA SERANGKAI IAITU PENYAKIT JANTUNG, DARAH TINGGI DAN KENCING MANIS. TRACE MINERAL SANGAT BAIK UTK SEMUA GOLONGAN, DARI KANAK-KANAK HINGGA GOLONGAN DEWASA SERTA WARGA EMAS. MEMBANTU MERANGSANG SISTEM KEKEBALAN TUBUH. MENGANDUNGI MINERAL-MIKRO DAN LEBIH DARI 72 JENIS MINERAL-MIKRO. TRACE MINERAL MAMPU MERAWAT MASALAH MATA RABUN JAUH, RABUN DEKAT, MASALAH KATEREK, MASALAH BENGKAK DIBAWAH MATA (EYE BAG) DAN MASALAH RESDUNG PERINGKAT AWAL DAN PERTENGAHAN. TESTIMONI TIDAK TERHITUNG MEMBUKTIKAN NILAI MINERAL DAN ELEMEN SURIH YANG SANGAT PENTING BAGI KESIHATAN MENYELURUH.

iON HEALTH ANTI-OXIDANT ALKALINE BOTTLE (RM120.00)

iON HEALTH ANTI-OXIDANT ALKALINE BOTTLE (RM120.00)
IA MENGHASILKAN AIR ANTI-OKSIDAN BER-ALKALI YANG SIHAT UNTUK PENGEKALAN KEHIDUPAN KEMANA SAJA ANDA PERGI. BATANG STIK DAN BEBOLA MENGANDUNGI RUMUSAN PROPRIETARI MINERAL ALAM SEMULAJADI YANG AKAN MENUKARKAN AIR MINUMAN BIASA KEPADA AIR YANG LEBIH SIHAT iON HEALTH UNTUK MENGEKALKAN ANTI-OKSIDAN YANG OPTIMA SECARA BERTERUSAN.

JAMU KENASIH DARA GOLD (60 capsuls, RM55.00)

JAMU KENASIH DARA GOLD (60 capsuls, RM55.00)
MEMULIHKAN TENAGA DAN MELANCARKAN PEREDARAN DARAH. SERI AWET MUDA DAN MENCANTIKKAN KULIT. PAYUDARA LEBIH MONTOK DAN PEJAL. MELEGAKAN FARAJ DARIPADA KERING DAN MENGETATKAN OTOT VAGINA. TIDAK SESUAI UTUK IBU MENGANDUNG, MENYUSUKAN BAYI DAN WANITA DALAM HAID.

RAWATAN RESDUNG (RM 70.00)

RAWATAN RESDUNG (RM 70.00)
Rawatan Resdung ini tidak menggunakan asab. Rawatan moden ini mampu menggeluarkan segala kekotoran, hinggus dan lendir dari saluran pernafasan anda. Anda akan merasa lapang pernafasan, tidak berdengkur, tiada gatal-gatal dihidung, tiada alahan selepas rawatan. Utk menghilangkan terus penyakit ini, anda digalakkan menggambil suppliment Double Stemcell yg mampu merawat sel dlm badan. Ia bersifat anti-oksidan, memberi tenaga dan ketahanan anti-body badan, merawat dan mencegah cancer, mencantik dan memperbaiki masalah kulit DLL manfaatnya. Sila call Puan Suria utk sebarang pertanyaan tentang rawatan resdung- 0166774902.

RAWATAN BEKAM ADALAH SUNNAH

RAWATAN BEKAM ADALAH SUNNAH
RAWATAN BEKAM HANYA DISEKITAR KUALA LUMPUR SAHAJA.

TITIK-TITIK BEKAM SUNNAH

TITIK-TITIK BEKAM SUNNAH
KHASIAT DAN KEBAIKAN BERBEKAM Umum telah mengetahui bahawa berbekam mempunyai banyak kelebihan dari segi kesihatan dan berupaya menyembuhkan berbagai jenis penyakit. Ia juga merupakan sunnah kerana Rasulullah SAW sendiri mengamalkan berbekam untuk menjaga kesihatan. Hadis: Sabda Rasulullah SAW: عليکم بالحجامة في جوزة القمحدوة فانه دواء من اثنتين وسبعين داء “Hendaklah kamu semua melakukan pengubatan dengan bekam di Qomahduah (satu titik di bahagian belakang kepala) kerana sesungguhnya hal itu merupakan ubat bagi 72 jenis penyakit.” (HR Thabroni) Sabda Rasulullah SAW lagi: ما مررت ليلة اسري بي بملاء الا قالوا يا محمد مر امتک بالحجامة “Aku tidak berjalan di hadapan sekumpulan malaikat pada malam ketika aku diisra’kan kecuali mereka (para malaikat) berkata: Wahai muhammad! perintahkanlah umatmu berbekam.” (HR Tarmizi & Baihaqi) Antara kebaikan berbekam : 1. Boleh membersihkan darah dan meningkatkan aktiviti saraf tulang belakang. 2. Memperbaiki aliran pembuluh darah . 3. Menghilangkan kejang – kejang dan luka dalaman pada otot. 4. Bermanfaat penderita asma , pneumonia dan angina pectoris . 5. Bermanfaat ketika mengalami pening, luka dalaman dibahagian kepala dan wajah , migrain dan sakit gigi. 6. Ketika mengalami berbagai jenis penyakit mata dan rabun. 7. Ketika mengalami gangguan rahim dan berhentinya menstruasi bagi wanita . 8. Ketika terkena sengal , sciatica ( rasa sakit, sengal di pinggang) dan tulang sekitar belakang dan pinggang serta papan punggung. 9. Untuk mengatasi gangguan tekanan darah dan arteriosclerosis ( pengapuran pembuluh darah / kolesterol dalam darah dan pembuluh yang boleh menyempitkan saluran darah. 10. Ketika mengalami sakit bahu , dada dan punggung 11. Bermanfaat mengatasi luka – luka , bisul , jerawat dan gatal – gatal kulit. 12. Bermanfaat mengatasi kemalasan , kelesuan dan penyakit banyak tidur . 13. Bermanfaat mengatasi pericarditis ( radang selaput jantung ) dan nephritis ( radang ginjal ) yang parah. 14. Bermanfaat mengatasi keracunan . contohnya seseorang terkena gigitan haiwan berbisa kaedah berbekam boleh di lakukan. Bekam pada tempat gigitan sedut dan keluarkan darah untuk menghalang bisa masuk ke jantung. Rawatan awal ini boleh dibuat sementara mendapatkan rawatan antidot di pusat kesihatan atau hospital. 15. Bermanfaat mengatasi luka – luka bernanah . 16. Membantu menghilangkan pening dan migrain. 17. Membantu membuang angin dalam badan, melegakan pernafasan dan melancarkan sistem perkumuhan. 18. Membantu memecahkan lemak, peluh dan melegakan demam, membantu memulihkan ketegangan urat leher, belikat, pinggang dan urat sendi di kaki. 19. Membantu mencegah kebas kaki dan membantu mengurangkan risiko serangan angin ahmar. 20. Mengeluarkan darah toksik dan melancarkan peredaran darah yang tidak lancar. 21. Membantu meringankan tubuh. Darah kotor yang terkumpul di bawah permukaan kulit menyebabkan rasa berat dan malas. 22. Membantu menajamkan penglihatan. Peredaran darah ke mata yang tidak lancar menyebabkan penglihatan jadi kabur. 23. Membuang darah bertoksik untuk kesihatan keseluruhan. 24. Membuang anasir gangguan makhluk halus melalui pengaliran darah. “InsyaAllah, kita berusaha mengikut cara sunnah Nabi Muhammad S.A.W dan berdoa diberi kesembuhan kerana Allah yang menyembuhkan segala penyakit, hanya cara Nabi yang mendapat kejayaan

AKIBAT RESDUNG, JANGAN BIARKAN IA MELARAT

AKIBAT RESDUNG, JANGAN BIARKAN IA MELARAT
AWAS! CEGAH SEBELUM PARAH !! Resdung boleh membawa kepada kanser hidung jika tidak dirawat. Cegah dari awal sebelum terlambat. Antara gejala yang sering dialami oleh penderita resdung ialah masalah bersin2 di waktu pagi, gatal-gatal hidung, muka & mata, hidung berlendir dan berbau, nafas berbau, alahan makanan laut seperti kerang, sotong & udang.

AKIBAT RESDUNG KRONIK

AKIBAT RESDUNG KRONIK
CEGAH SEBELUM PARAH. JANGAN BIAR IA MEMUSNAHKAN MASA DEPAN ANDA

MASALAH RESDUNG

MASALAH RESDUNG
MASALAH RESDUNG YANG MENYEBABKAN JERAWAT TERUK PADA KULIT MUKA, SEMAKIN KRONIK RESDUNG ANDA, SEMAKIN SUKAR UTK DIRAWAT. CEGAH SEBELUM PARAH !!

RESDUNG KRONIK

RESDUNG KRONIK

RESDUNG KRONIK

RESDUNG KRONIK

RESDUNG KRONIK

RESDUNG KRONIK

RESDUNG KRONIK

RESDUNG KRONIK

RESDUNG KRONIK

RESDUNG KRONIK

RAWATAN MATA

RAWATAN MATA
RAWATAN MATA UTK RABUN JAUH DAN DEKAT, MASALAH SILAU MALAM, MASALAH KABUR, MASALAH EYEBAG (bendung air dibawah mata), DAN MASALAH KATEREK

REMAJA INI MERAWAT MASALAH RABUN JAUH

REMAJA INI MERAWAT MASALAH RABUN JAUH

KEPUASAN SERVICE DIJAMIN 100%

KEPUASAN SERVICE DIJAMIN 100%